Problemen met de reservering?

Sommige mensen krijgen de bestelling niet voor elkaar.

Tips

  • Laat iemand anders meekijken.
  • Gebruik de desktop i.p.v. smartphone.
  • Kies een andere rij. Misschien blijft een 'eenzame' stoel (solo seat) in de rij over. Daarvoor waarschuwt het systeem.
  • Kies de juiste elektronische betaalmethode:  I-deal voor Nederland en Bancomat voor België.
  • Zit de plattegrond of uw scherm vast? Begin na 20 minuten rustig opnieuw.
  • Of bel ons gerust even.

Weet waar je koopt

Als je een entreeticket gaat kopen, klik dan niet meteen op de eerste aanbieder die je bij Google vindt, maar ga altijd naar de website van de artiest, de organisator of de zaal waar het evenement plaatsvindt. Daar staat een link naar het officiële voorverkoopadres.

Geen tickets ontvangen?

Als de bestelling gedaan is, ontvangt u na enkele minuten een mail van Eventix met de gekochte tickets.

Heeft u betaald en de tickets niet ontvangen, neem dan contact met ons op. Aan de hand van het betaalbewijs kunnen we dit oplossen.

Bezoekersvoorwaarden

Het is niet mogelijk om gekochte tickets te annuleren. Reeds aangeschafte toegangskaarten kunt u niet ruilen voor een andere rang of teruggeven. Een afgelasting van een evenement of verschuiving van een concertdatum zijn onder normale omstandigheden een grote uitzondering.

Wij houden de ontwikkelingen rond het Coronavirus nauwlettend bij. Wij volgen de richtlijnen en aanwijzingen van de nationale overheid, GGD, RIVM en de gemeente Oirschot. Vooralsnog is er geen aanleiding meer om de concerten te annuleren. Wanneer het Coronavirus de Matthäus Passion uitvoeringen onmogelijk maakt, is de organisatie verplicht om de prijs van een gekocht ticket terug te betalen.

Wanneer u zelf verhinderd bent, is via internet doorverkopen van Eventix tickets mogelijk.  Ticketswap helpt u bij het vinden van eerlijke en veilige tweedehandstickets of kopers. Of ga op zoek bij buren en bekenden voor u zich op de secundaire ticketmarkt begeeft. Zie ook bij Onze garanties.